Detox

Detox.
V posledních letech MAXI téma. Čistit či nechat být? Pít šťávy nebo hladovět? Klystýr či pití slané vody? Co je vlastně pro naše tělo nejlepší?
Musíme si vyzkoušet sami. Pro mě když už očista těla, tak důkladná. To znamená horem i dolem. To pro mě znamená být u moře, 8 dní být v osvědčeném režimu starém skoro jak lidstvo samo (viz starší video z mého detox pobytu), dělat si klystýry, cvičit u toho jógu, dát hlavě úsporný režim myšlenek. A výsledek? Fotka mluví za vše. Vyhladí se vám kůže, oči vystoupí, smysly zlepší, zdrojové enzymy obnoví a vy se cítíte jak znovuzrození. Za mě tudíž nevidím důvod tělo nečistit. Slýchávám, že střeva se čistí sama. Nemyslím si. Sprchujeme se, abychom smyli nečistoty a pot. Tak proč se občas ‘neumýt’ i zevnitř 🙂detox

Maminka – cvičení po porodu

Milé maminky, v květnovém časopise Maminka ode mě najdete tipy na cvičení po porodu. Vždy zohledněte váš fyzický stav – zda jste zdatné sportovkyně celý život, nebo zda s cvičením teprve začínáte. A nebudete-li si vědět rady, ptejte se! Lepší sto otázek, než začít špatně cvičit 🙂IMG_1017 IMG_1018 IMG_1019

Cvičení břicha a core

Zacvičte si venku, počasí je na to ideální. Tentokrát posílení středu těla a břicha za použití rukou. Před cvičením se vždycky trochu zahřejte a na konci se nezapomeňte protáhnout. A věřte, že 20 minut pohybu nestačí. Když už ten čas fakt honíte, zkuste si najít aspoň 45 minut a víc! Má to cenu! 🙂 Video by Tomas Janko.

Jídlo na Bali

Jídlo na Bali je pestré a můžete si vybrat jakoukoliv kuchyni. Protože je to turisty velmi vyhledávaná destinace a dost se jich tam usidluje natrvalo, není nouze o pizzerie, steakhousy, Mc Donaldy, KFCka. Tahle skupina nebyla moje cílovka. Uchylovala jsem se do příjemných balijských zahrad, kde nabízeli ryby, bowls, ale i lokální Sate Ayam – kuřecí špízky s arašídovou omáčkou a rýží. Anebo čerstvý žlutý tuňák (asi právě ulovený) se zeleninou, poke bowls s avokádem, hnědou rýží (místně vypěstovanou), žampiony, mrkví a vejcem. Jídla nebyla nějak extra ochucená (jen pálivá, což jsem chtěla!), ale svou čerstvostí dávala pokrmům nezaměnitelnou chuť!
K snídani pak rozmixovaný dragon fruit, který nemá žádnou chuť, ale svou barvou a konzistencí si vás získá a je ideální v kombinaci s granolou, kokosem a banánem. A dát si potom matcha tea latte anebo almond cappuccino, je hotové porno na jazyku 53672053_2131112500259748_3287387570589138944_n 54008972_2131112453593086_4748734503537606656_n 54255870_2131112340259764_247562490467057664_n 54350264_2131112366926428_8716960835349512192_n 54515868_2131112433593088_2837482092701417472_n 54518102_2131112356926429_6182144482406825984_n
Vrátila jsem se bez střevních potíží a s prima zážitky ze všech restaurací, které jsem tam navštívila

Jak účinně bojovat s tuky

V dnešní příloze ZDRAVÍ v Pražském deníku se ode mě dočtete, jak bojovat účinně s tuky. Nejsou to žádné přísné rady typu “vynechte přílohy a sacharidy”, ba naopak jezte plnohodnotná jídla, protože naše tělo potřebuje všechny makronutrienty, jen ve vyváženém množství. Tak ostatně zhubli všichni mí klienti.Z1 Z2 Z3

Strečink

Strečink. Hodně opomínaná součást cvičení nebo jakékoliv pohybové aktivity. Hodinu cvičíte, hodinu běháte, 3 hodiny ťapkáte někde po horách, půl dne jedete na kole a pak vás ani nenapadne, že by bylo vhodný napumpovaný svaly protáhnout. Prostě máte supr pocit z toho, že jste pro svý tělo něco udělali – což je fajn, ALE! Svaly je potřeba taky uvolnit, protože to má x benefitů:
Udržování pružnosti šlach a svalů
Vnímání-cítění jednotlivých svalů
Prevence proti zranění
Svalová regenerace
Zvýšení elasticity fasciální sítě

On strečink bolí a obvzlášť chlapy, ale s pomůckami jako jsou bloky, pásky nebo bolstry se dá dostat do správných a pro tělo prospěšných pozic. Takže rada na závěr: strečujte, i kdyby mělo protažení trvat jen 5 minut! 🙂
cere