Archiv pro měsíc: Srpen 2019

Jak se stravovat

Nejsem vyhraněná k tomu či onomu alternativnímu stravovacímu směru. Jsem pro to, aby každý z nás jedl to, co mu dělá dobře. Jestliže někdo bude mít astma, nafouklé břicho nebo se cítit dlouhodobě unaveně, tak asi začne přemýšlet o změně jídla a stane se přirozeně třeba veganem. Protože když pak vidím mladé neduživé a unavené tváře, které do sebe sypou veganskou stravu, tak nejenže v podstatě hladoví, ale primárně svému tělu ubližují. Za léta mé praxe jsem viděla takových případů x.
Jinak nevidím důvod měnit stravu v případě zdravého jedince, který sportuje, chutná mu maso a pšenice mu nedělá v těle hokej. Já sama jím maso cca 2x týdně, kvaskový chléb párkrát do týdne a mléčné výrobky jakbysmet. Zelenina, ovoce a luštěniny jsou na mém talíři denně.
Tak si zkusme dát dneska ten bezmasý den 😬 😬Pečené brambůrky s vejci, rajčátky chilli papričkami.

69822938_2400044720033190_4770616898054258688_n

Cvičení na ruce a core

Mám-li být přesná, ve videu cvičím celou horní polovinu těla, protože zapojuji svaly zad i ramen. Kvůli těmto cvikům nemusíte do fitka, jděte ven, je léto a cvičí se úplně fajnově! Uzpůsobte cvičení vašemu tělu, nervěte do něj cviky za každou cenu. Jste-li těžší a objemnější, dělejte jednodušší varianty. Ale necvičte s pohodlným pocitem. Cvičení musí bolet, abychom se posouvali dál. Nemá moc cenu cvičit jen 30min denně, dejte aspoň 40min a víc!:)